TVSoffan

Jag har precis sett filmen Se upp för dårarna. Den var helt ok. Men det är så synd att det ska bli så typiskt film.
Hade de inte varit så på slutet så hade den varit ännu bättre. Jag började kolla på den igår och stängde av efter tjugo minuter. Den verkade då tråkig och inte värd att fortsätta titta på. Men nu ikväll var det ingen bra tablå och jag slog på filmen ialla fall. Det var stundals väldigt bra skådespeleri, speciellt utav Rakel Wärmländer.


Nu ska jag snart åter bänka mig framför tv:n då Desperate Housewives visas på kanal 5 21.00

image15

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker den var ganska dålig

2007-10-16 @ 21:41:32
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0