Vilken match!

Ett hån mot publiken, det är det jag kan säga om kvällens match.
När jag skulle in till hallen cirka 17.45 blev jag så häpen över att hela entrén var full av folk. Tjugo över sex när jag väl satt i hallen var den fullsatt till max. Ändå stod det några hundra utanför som väntade på att få komma in och se denna stora match med alla nya spelare. David Bexelius, känd från tv och östersundare, var på plats och agerade som vad det nu heter. Han pratade, presenterade och var lite allmänt trevlig. Klockan 19.04 är det uppkast och förväntningarna är höga. Men Jämtland är Jämtland och de kan tydligen inte vinna matcher så pass mycket som man skulle vilja att de gjorde. Det blev en förlust med 66-89 till Solna. Spelet från Jämtlands sida var bedrövlig, men hade å andra sidan sina få fina stunder.
Det måste helt enkelt bli en klar förbättrning annars vet jag inte vad.

"Där var det upptaget"- sagt av en i publiken när Adnan Chuk gick upp på korgen men blev totalblockad!

Kommentarer
Postat av: ck

WÖÖRD!

2007-10-26 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0