1.4

Efter att ha haft trevligt besök hela helgen blev lägenheten fruktansvärd tom när han åkte hem.
Lägenheten gick från liv till död. Allt blev så tyst och plötligt väldigt tråkig.
Jag längtar så till min flytt till Växjö, då kommer den här tomhetskänslan att försvinna.

Imorse vaknade jag med halsont och beslutade att hoppa över den första av mina två lektioner i hopp om att det hinner gå över till andra lektionen som är lite senare på dagen.

Veckans låt:  50cent ft. Justin Timberlake- Ayo technology

/S

Kommentarer
Postat av: hanna

du har honom iaf fortfarande stephanie.. det är skillnad på att känna sig tom efter att ha förlorat det enda som betydde något just nu..

2007-09-10 @ 12:01:27
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: merrish

hehe.. jag hittar ju alla ;) joo det är merijema som spökar. går under andra namn, kanske därför du inte kände igen mig! med mig är de bara bra! hur går det själv med allt? studenten till kommande sommar lr? hoppas allt går bra!
puss och kram

2007-09-10 @ 14:52:00
URL: http://merrish.blogg.se
Postat av: c

skön låt:)

2007-09-10 @ 21:42:16
Postat av: Anonym

Eller hur?

2007-09-10 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0