1.5

Är det bara jag som är sjukligt less på vädret i Östersund?
Varenda dag sen jag kom hem från Orsa efter att ha varit där hela sommaren så har det regnat och varit blåsigt. Shit, det är ju drygt. Inte en enda dag sen jag flyttade hit 98 har jag varit med om en hel blåsfri dag i den här jävla stan som samtidigt ligger ute i vischan.
Lyd mitt kloka råd: Flytta aldrig till Östersund, och om du redan bor här: FLYTTA så fort du kan.

Jag måste även berätta att någon tjuv stal min påse som jag hade på sadeln för att inte bli blöt i baken när jag cyklar. Det är ju helt otroligt, inte ens en påse på sadeln får man ha ifred. Nej det ska stjälas.
Vad misslyckat!


/S

Kommentarer
Postat av: steve urkle

hahaha

2007-09-12 @ 16:25:40
Postat av: k

vad taskigt att sno påsen! haha
Jag vet, det på Oprah var verkligen hemskthemskt.

2007-09-12 @ 16:29:32
URL: http://second.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0