1.6

Lite kul är det.
För en stund sen var jag på Blå Center (Ica) och handlade lite mat. När jag ska ställa mig i kassan står två tjejer där och ser lite nervös ut. De pekar på snuskylen och då förstår jag att de inte är 18 år och ska handla snus. Jag väntar tills de ställer sig i kassan och jag ställer mig bakom. För det här är en förödmjukelse jag inte får missa när de är så dumma i huvudet. Hon lägger fram snuset, och kassörskan ber om legitimation. Öhm, säger hon och börjar rota i plånboken. Hon säger något som jag inte uppfattar. Hon lämnar fram en bricka, och kassörskan läser upp 90.bla bla. 90 säger hon. Och börja läsa i några andra papper. Sen säger hon. Men du får inte köpa. Flickan svarar: Men jag har fyllt 16. Är inte det åldergränsen?  Ha, nej. 18 säger hon i kassan. Flickan går därifrån och väntar på sin kompis som köpte tuggummi. Men de måste ha haft mycket bråttom för de glömde tuggummipåsen.
Låt mig säga: HA HA HA HA HA HA HA HA HA!

Förödmjukelse när den är som bäst!

/S

Kommentarer
Postat av: hanna

haha fan vad roligt

2007-09-12 @ 22:30:47
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: tord johansson

HAHAH!

2007-09-12 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0