1.8

Nu har jag kommit ner till Orsa efter en lång jävla biltur.

Men det jag måste berätta: När jag hade åkt förbi Orsa finnmark åker en(vad jag tror) bil ut framför mig. Jag åker närmare för att försöka köra om. När jag har kommit rätt nära ser det ut som om bilen har släpvagn, sen ser det ut att vara två bilar. Och det är två bilar. Bara det att den andra bilen åker bokstavligen en halv meter bakom den första. De bogserde inte. Eftersom de kör 50-60 km/hpå en 90-väg!!! så försöker jag köra om. Men det är svårt för den första bilen har inget helljus på. Så det är becksvart plus att jag vet att det är en väldigt kurvig väg. I den takten hade de tagit mig två timmar att köra en bit som egentligen ska ta ca 30 min.
Tillslut ledsnade jag på att köra i en fart som det knappt gick att styra i. Så jag körde om trots att jag såg noll.
Det finns då alla jävla slags människor på vägarna.

/S

Kommentarer
Postat av: Beppo

Jag förstår att folk blir besviken när jag tar bort skit bra inlägg bara sådär, men jag avr fakltiskt tvungen, jag vill inte gå in på detaljer, men ni alla skulle ha förtåt om ni visste hela sanningen.
PS. Min sida är en rikig tuffning sida ;)
/ Beppo

2007-09-14 @ 15:53:25
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: hanna

vi måste hitta någon stund där jag inte har träning då vi kan ses, var ages ago nu

2007-09-15 @ 14:38:47
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: urkle is back in white ?

haahahh

2007-09-16 @ 01:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0