1.9

Idag åkte jag hem från Orsa. Och det var inte kul. Klev upp klockan 04.00 inatt då Fredrik skulle bege sig iväg till Småland. Jag hade ställt min klocka på halv sex men fann det onödigt att somna om. Så istället satt jag på tv:n och kollade på Miami Inc. Halv sex satt jag mig i bilen och åkte mot Östersund. Trött som en apa hela vägen och hungrig. Jag lyssnade på P3 eftersom jag tycker att det är den enda radiokanalen som har något att erbjuda. Mitt upp i allt ringer det upp en tjej från Östersund som talar om att det snöar. Nä men vad kul.
Tio i nio parkerar jag på min parkering. Kallt som fan ute, och jag har en del att bära.
Jag ringer till Fredrik för att tala om att jag kommit fram och undrar var han är någonstans. Jag talar om vilket vackert väder vi har, och han som då är vid Gränna har fjorton grader plus lite sol. Då undrade jag starkt på om vi befann oss i samma land.

Nu ska jag fortsätta jobba med historia, terrorism.

Kommer aldrig att bli dagens låt: Kent- Ingenting



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0