2.0- Klippdax!

Nu har jag bokat tid för klippning. Och varje gång så gruvar jag mig. Jag vill klippa mig, göra en frisyr eller någonting. Men jag vet att efter klippningen kommer jag att ångra mig. Så är det jämt. Det kan ju hända att det blir bra. Det blir det säkert men jag får fortfarande den här känslan. Men en gång vart jag verkligen onöjd. Det vart så jävla inåtfan dåligt att jag fick lov att ta på mig luvan (jag gjorde det bortom synhåll). Och trots det så gick jag tillbaka till Attityd och klippte mig igen, dock bara toppning.

Men den här gången vart det Salongen. Jag kollade först runt lite, sen hittade jag Studion-ÅsaLotta&CO. Där frågade de mig om jag ville ha en praktikant (hon som svarade i telefonen var praktikant) och efter att ha dåliga upplevelser med inte färdiga frisörer sa jag nej. Och som tack för det fick jag inget hejdå tillbaka. Så då strök jag det på en gång. Tänker inte ens ge det en tanke.

Me som sagt, det blev Salongen och jag hoppas innerligt att jag blir nöjd.
Nu till den stora frågan: Hur ska jag klippa mig?
Lugg? - Nja det är så drygt och fixa i ordning den hela tiden, sen är det inge kul att sätta upp håret då jag måste använda 414 hårspännen.
Kortklippt?- HELL NO! Det blev det förut, och visst det var fint en vecka. Men sen saknade jag mitt långa hår. Så någon kort frisyr blir det då inte.
Uppklippt?- Det har jag ju redan. Lite grann. Men det blir nog lite till.
Det får bli så här: Toppning, sen får frisören säga sitt ord.


Tack och hej, leverpastej

/S


Kommentarer
Postat av: hanna

jag ska också klippa mig snart. jag ska nog klippa lugg och bara toppa

2007-09-17 @ 16:46:10
Postat av: Anonym

Det blir nog bra. Vart ska du klippa dig då?

2007-09-17 @ 17:40:16
Postat av: C-dude

jag tycker du ska klippa långt ;)

2007-09-17 @ 17:53:04
Postat av: S

aha, men kan inte du hjälpa mig med det då?

2007-09-17 @ 18:09:00
Postat av: C(iddo)

räkna med mig dude

2007-09-17 @ 21:08:35
Postat av: Anonym

Bra bra;)

2007-09-17 @ 21:27:01
Postat av: hanna

jag har inte beställt tid än faktiskt

2007-09-17 @ 23:09:51
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: Steph

Då är det nog dags att göra det. Det finns tid där jag ska klippa mig idag. Kanske kan göra det samtidigt?

2007-09-18 @ 08:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0