2.5

I morse, förlåt i natt, klockan kvart i fyra vaknade jag och Fredrik.
Han skulle ner till Småland och jobba och jag till Jävla Östersund.
Och det är lika tråkigt varje gång jag måste skiljas från min Fredrik.

I helgen blev det utgång fredag och lördag.
Och jag kan egentligen inte påstå att den ena dagen var roligare
än den andra. Så på söndagen var min kropp trött och slö. Vilket resulterade
i att jag och Fredrik låg kvar i sängen till ca två-tre. Efter det åkte vi till hans mamma
och fikade. Med oss hem fick vi en Beck film vi kollade på samt en hyrd film, Monster.
Och det är otroligt att det här är en och samma människa:
 
Otroligt vad man kan göra med lite smink.

Nu måste jag sova om jag ska orka med att andas imorgon, för så slut är jag just nu.
G'night

/S

Kommentarer
Postat av: c-man

men gooosh, bilden !!

2007-09-24 @ 21:32:40
Postat av: hanna

hon sa ju själv att hon var tvungen att gå upp i vikt och bli as ful för rollen haha

2007-09-24 @ 23:44:24
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: Anonym

Och hon var verkligen as ful!

2007-09-25 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0