2.8- Premiärmatch

Nu på fredag är det även premiär för herrarna i basket.
Uppsala Basket, som har bytt namn från Sallen, kommer upp hit till råkalla Östersund.
De är ett fullt lag med importer och allt vilket Jämtland är. Och inte för att vara elak
på något vis så lutar det att premiären även har med sig en förlust för Jämtland basket.
Själv ska jag sitta i statistik tillsammans med en främling för mig, än så längde då.
Och det var ett litet tag sen jag höll på med statistik men det krävs en minuts uppdatering och
jag är tillbaka där jag ska vara.
Som sagt har jag lagt av med basket i år, men vill ändå ha ett finger med i spelet.

Lycka till då!

Och förresten får jag lite gjort av allt skolarbete.
Blivit klar med två av fem arbeten.
Det ser ljust ut i tunneln sa råttan när han tittade ner.

/S

Kommentarer
Postat av: the god

haha keep up the good work

2007-09-25 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0