2.9- Östersund och lite därtill

Östersund- vad kan jag säga?
Det är ingen hemlighet att jag inte tycker om Östersund. Det är kallt ständigt, det blåser, regnar.
Men det är en fin stad för ögonen, och det är allt.
Jag vantrivs här väldigt mycket.
Jag trivs inte i stan och absolut inte i skolan.
Och när allt är klart här, om några månader, då flyttar jag. Och tänker aldrig igen besöka
staden Östersund förutom när jag ska hälsa på min vackraste mormor.

Handtaget till ytterdörren har inte ens fått känna min lena hand idag.
Jag har bara suttit hemma och varvat med tv och skolarbeten. Men mest tv.
Sängen har inte ens fått besök av mig trots att jag varit trött och slö.
Och i natt kommer jag att sova dåligt för att jag ska upp imorgon. Det gör jag jämt.
Jag vet att klockjäveln är ställd på en tid och då sover jag extremt dåligt. Vilket
resulterar i att jag är trött nästkommande dag. Men så är det jämt. Jag har inte
sovit en helt natt utan att ha vaknat ca tre gånger på en evighet. Och det är drygt.
Tack vare att jag har varit inne hela dagen har jag fått mycket gjort(inte egentligen)
och nu har jag även börjat på historiaarbetet om terroristorganisationer. Nu ska jag
mer eller mindre bara fila på texterna sen lägga in det i PowerPoint snyggt med en
del bilder. Det hela hade underlättat om jag hade haft PP på hemma, men det har
jag inte. Jag har inte ens högtalare till datorn sen de gav upp och pajade för mig.

Imorgon är det min första RIÖ-träning för säsongen och efter att ha hört från CK
så kommer det inte bli värst skoj. Bara en jävla massa fys och ingen jävla basket,
som var anledningen till att jag ville gå RIÖ-Basket.
Och jag hoppas att Hanna är i tid vid Blå Center!!!!!

G'Night

/S

Kommentarer
Postat av: CK

haha i 3veckor blir det fys och spring är det sagt.. sedan kommer bollarna med i leken :) i hope, haha!

2007-09-25 @ 21:33:22
URL: http://ckck.blogg.se
Postat av: hanna

f u.

2007-09-25 @ 21:57:01
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: Anonym

fu?

2007-09-26 @ 09:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0