3.1-Fotografering, skoljobb.

Jag har fortfarande en del skolarbete kvar, men nu känns det som om det mesta är borta.
Senare under dagen ska jag ner till mediahuset och skriva klart MFL i InDesign som krävs för det arbetet.
När jag kommer hem därifrån ska jag skriva ner mitt historiaarbete på datan, än så länge är det skrivet för hand i min skrivbok. Efter att jag är klar med det ska jag skriva in mina tankar för läloggen om boken Förlorad Barndom. Jag har börjat läsa den och jag har vikit ner en liten kant på de sidor där jag tycker att det finns något värt att skriva om. Det arbetet lär inte vara så drygt eftersom jag har inga problem att läsa.

Och jag vill tillägga att jag är trött som en gnu.
Jag vill sova, men jag har för mycket att göra.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0