3.3- Växjö eller Östersund

Jag tänkte fundera lite på för-och nackdelar mellan Växjö och Östersund:

              VÄXJÖ                                                                          
+ Kommer längre ner i Sverige                                     
+ Får närmare till annat                                                   
+ Får bo tillsammans med Fredrik                                
+ Får ett eget hem, som jag får inreda                        
+ Kommer ifrån Östersund                                             
-  Långt ifrån min familj                                                    
-  Känner ingen alls i Växjö               


          ÖSTERSUND
+ Det är faktiskt en fin stad
+ Hyffsat nära till Orsa där jag har släkt mm
+ Mormor bor här
-  Ständigt kallt och eländigt  
- Långt ifrån allting som finns
- Bara uppförsbackar
- Är helt enkelt väldigt olycklig här!
                               

Hm, säkert kommer fler grejer att läggas till under tiden som går. 
Men som sagt, Växjö har fler plus! 

Kommentarer
Postat av: hanna

- du åker ifrån mig

2007-09-26 @ 22:38:22
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: hanna

även fast vi kanske glidit isär, så vill jag inte det

2007-09-26 @ 22:38:37
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: C

jag ska flytta till växjö jag med ;)

2007-09-27 @ 09:36:36
Postat av: SW

Det får vi ta igen. Jag flyttar ju inte än på ett par månader. Sen är det bara att lämna ÖSD och komma och hälsa på!

2007-09-27 @ 11:41:24
Postat av: Anonym

Härligt det CK:)

2007-09-27 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0