3.5- MEDIA

Jag befinner mig på mediahuset.
Åkte hit ca en halvtimme innan vi började för jag hade bestämt igår att jag skulle träffa en läare vid den här tiden och få lite grejer till en uppgift. Men som det verkar så har han lämnat byggnaden. Och det tråkiga är att jag kommer säkert få skit för det. "Jag stod och väntade en HEL MINUT, men du dök aldrig upp så jag gick", nått åt det hållet!
Skitesamma.
Nu ska jag ha Mediakommunikation, och det blir väl skoj. Jag har inte den blekaste av vad vi ska göra, men jag hoppas att det hela går fort så vi får sluta. Annars måste jag stanna kvar till klockan 16.00, och det finns helt enkelt inte någon jävla ork till det. Speciellt inte när jag blev väckt klockan ett i natt av halebop som skickade att jag kunde gå in på deras hemsida och läsa MMS som jag fått. Tack för tipset, men de behöver inte komma ett på natten när jag försöker sova som djupast. Det hela resulterade i att jag sov som en kratta därefter till att Ryan Adams började sjunga sin låt Two i hela rummet. Det är nämligen min larmsignal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0