3.6-SCW

Det har varit en lång dag i dag på skolan.
Men jag känner att jag
har fått rätt mycket gjort. Jag gjorde om min MFL-artikel så den blev snyggare. Och nu blev jag även nöjd med den.
Nu har jag precis ätit och kollar lite på repriser av OTH. Och då undrar jag när nya säsongen ska komma? Den borde ju vara här snart.
Eftersom jag har jobbat på så bra idag med skoljobb ska jag hålla det så för resten av kvällen. Så kanske jag blir fri till helgen då Fredrik kommer. Jag vill inte ägna skolan en tanke då.

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

you'r good

2007-09-27 @ 18:00:01
URL: http://ckck.blogg.se
Postat av: Beppo

Jag undrar också när den nya säsongen ska börja??
fan, jag ser aldrig dig på skolan?

2007-09-27 @ 19:04:56
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: bela

vilken av texterna?

2007-09-27 @ 20:15:32
Postat av: Anonym

Den bör ju dra igång nu tycker jag iaf. De kan ju inte bara ge fan i att sända den.
Jadu, jag är på skolan, men har kanske inte så mycket lektioner där, sen försöker jag jobba hemma så mkt som möjligt:)

2007-09-27 @ 20:58:09
Postat av: Anonym

Till texten som kommentaren stod på. Alltså den senaste, om Tommy.

2007-09-27 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0