1,2, 3- på det fjärde ska jag iväg.

Har precis landat på hemmaplan(som inom kort kommer att kallas bortaplan) efter min helg i Orsa. Om 40 minuter börjar jag i skolan, så jag måste släpa mina fötter och ta mig ner. Men nu är det faktiskt så pass bart att jag ska nog kunna ta cykeln. grejen är den att den har stått ute under hela vintern så jag vet inte i vilket skick den är i. Men jag kan testa att cykla. Jag sparar tid. Dyrbar tid.

I helgen skulle jag och älskling ha en vit helg, men det blev inte så. På lördag var vi och bowlade efter att vi hade ätit en av de godaste maträtterna i världen hemma hos pappa. Pappa följde även med och bowlade och efter det med vidare till Bykrogen. Men det blev lungt. Precis så som det ska vara.

Jag tycker synd om min kusin, och jag hoppas på det bästa för hon och hennes nykomna dotter, samt make!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0