Jag vill ha en syrgasmask

Igår premiär använde jag in cykel som har stått ute och frysit hela vintern. Men det är en pärla så den är hel och fin ändå. Dock ska jag pumpa däcken lite, för varje gång jag åker på ett litet gupp eller en sten så känns det som jag åker på ramen.
Även idag cyklade jag ner till skolan. På väg hem i en uppförsbacke kommer en traktor med snö i skopan bakom mig och jag skyndar på uppför backen. Väl uppe och traktorn har passerat överväger jag att kliva av cykeln, lägga mig på backen och få ett anfall. Jag höll på dö av andnöd. Vilket jag tycker är lite konstigt eftersom jag nästan enbart tränar kondition på gymmet. Så jävla kass kondition borde jag inte ha? Hela vägen hem till mig hade jag ont i lungorna och näsan och munnen jobbade på för fullt för att förse lungorna med en massa luft. Jag vill aldrig, aldrig och aldrig vara med om det igen.

Förresten tror jag att mitt matteprov gick bra igår också. Med tanke på att jag en bart har suttit hemma och pluggat och inte tagit någon som helst hjälp av skolan och lärare för att förstå hur jag ska göra. Jag har endast läst bokens instruktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0