Ledig torsdag eftermiddag

När jag satt i bilen på väg hem från Orsa i tisdags kom jag på en grej. Skunk.se, finns det kvar? Det var/är en community precis som lunarstorm och helgon. Men det var år sedan jag gick in på min. Så länge sen att jag inte ens kommer ihåg vad jag heter eller vad jag hade för lösen. Jag sökte på Östersund för skojs skull för att seom jag fortfarande fanns med, men kunde hitta mig.
Idag har jag inte kvar någon sånt. Eller jo, jag har kvar helgon men jag går aldrig in på den, och det får mig att vilja ta bort den nu genast. Det enda jag har är egentligen facebook.com som jag skaffade mig för någon vecka sen. Men inte heller det känns särskilt nödvändigt. Och det gör blogg.se? Jo lite. Här kan jag i alla fall skriva. Här handlar det inte om att skicka och besvara gästbok eller dylikt.

Håret är klippt och det blev en tiny liten förändring. Kortare lugg, men ändå lång att det går att sätta upp(med hårspänne).  Jag fick över mamma på min sida och jag fick även ett par byxor. När jag kommer hem inser jag att jag och hon har köpt likadana fast min en storlek större, så jag testar hennes, och de sitter minst lika bra om inte bättre. Jag ringer upp henne för att tala om det och hon säger att jag ska inte byta byxorna jag köpte, för hon vill testa dem innan. Tillsammans med mina byxor har jag även på mig mina nya skor.

Snygga va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0