Ny dag, lika trött

Igår hade jag ingen lektion. Jag tog mig ned till Wargen för att mötas av en lapp på dörren: "sjuk idag, ingen arbetsmiljö för mp3b". Men tack så jävla mycket då. Istället gick jag ner på stan och köpte en hårinpackning som luktade gott.
Jag har även arbetsmiljö nu på morgonen, och jag var på väg. Tio över åtta stod jag utanför mitt hem och skulle låsa upp cykeln. Låset hade frysit, och då tänkte jag: Äh, han är säkert sjuk idag också. Så jag tänkte jobba med historia, matte och lite religion. Kanske en släng av texterna till ÖP.

Sen är det skrattretande: Hanna och Catrine skickade ett varsitt sms igår angående 50 dagars. Jag svarade bara en av dem, Catrine, eftersom det var det sista sms:et jag läste och jag hade endast två kronor på kortet. Sen igår kväll får jag ett sms av Hanna där det stod att jag bara svarade Catrine.
HANNA, hade jag haft mer pengar hade jag svarat dig med, hundra gånger om:)

Kommentarer
Postat av: ck

ck-ing ;)

2008-04-15 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0