Pest och kolera

Vad skulle jag ta med mig om jag hamnade på en öde ö? Vatten, solskyddsfaktor, täcke, kudde, kikare, för att se om någon båt kommer förbi. Och Älskling så klart.

Om jag fick äta en och samma rätt i ett år, vilken mat? Tacos. För det går att variera så bra. Idag ska jag ha med köttfärs, idag utan osv.

Om jag fick välja en färg jag aldrig skulle måla mitt hus i? Orange. För skrikigt.

Om jag fick lov att skänka bort tre saker i mitt rum, vad? alla onödiga papper som skräpar på skrivbordet, dammråttorna(om det nu finns några sådana, tveksamt) samt min tomma kartong som kameran kom i.

Vilket klädesplagg skulle jag välja att gå utan i en vecka(byxor, tröja trosor, BH, strumpor)? Jag avskyr att gå barfota i skor, men det får bli strumpor. Jag får ha sandaler, flip flops, istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0