Redigera blogg

Igår gav jag min syster i uppgift att göra om min blogg. Dock var det cirka elva på kvällen så jag hade inte så stora förhoppningar om att det skulle vara klart till klockan nio morgonen efter. Fast jag ville att det skulle vara det. När jag besökte min blogg blev det till min besvikelse att den såg ut precis som den alltid har gjort, som jag har gjort den. jag kommer antagligen inte att besöka min egen blogg förens på måndag igen och jag hoppas att då kommer den att vara omgjord och klar. Jag kan göra om min blogg själv, men grejen är den att jag orkar inte. Det är lite roligare om någon annan gör det, för då slipper jag bry mig. Vem vet, det kanske blir snyggare när hon gör det?

Just nu har jag text och ska skriva om, eller lägga till, eller ändra lite på mitt resereportage. Det är lite småändringar som min lärare tyckte att jag skulle göra, och det kan ju bara bli till det bättre.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0