Vart är min miniräknare?

Såg på klockan och den var 15.00. Då insåg jag att denna dagen som jag enbart skulle ägna åt pluggning böjar dra mot sitt slut. Så högt för mig själv sa jag: Nej Stephanie, du måste plugga.
Jag klev upp, hämtade min mattebok, satt på radion coh skulle bara hämta miniräknaren..Men jag kunde inte hitta den. Så jag ringde min mor och hon sa att den KANSKE låg i en påse hon ställde in i garderoben. Går dit och kollar och hittar 160000 Allerstidningar från min mormor. Jag börjar läsa recepten ur tidningarna ihopp om jag att jag ska hitta (min miniräknare) recept som jag kan klippa ur för att sen klistra in i min alledes egna receptbok jag har gjort. Jag hittade ett recept med mjuka brownies som jag tyckte skulle vara med. Nu är klockan strax 16.00 och inget plugg blev det för nu börjar Topp Model, och  det vill jag se. Men eftersom varje reklam är 15 minuter långa så kan jag hinna med lite emellan.

Så får det bli.


Kommentarer
Postat av: belabela

hahaha, 160000 allerstidningar.
mormor, dö aldrig ifrån mig. I LÖÖÖÖÖVE YOU!

2008-04-09 @ 23:06:14
URL: http://larvamasturbation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0