Äntligen

Nu har jag äntligen fått mitt kaffe.
Och jag är hela tiden rädd att jag ska spilla på det vita linnet.

Idag ska jag få äta lunch ute med min mor och möjligt hennes jobbarkompis.
Jag hoppas på att det blir ett bra matställe med bra mat. Jag har kikat runt lite
på olika lunchmenyer men jag hittade ingenting som tilltalade mig i smaken.
Men å andra sidan är jag inte jätte hungrig heller för den delen, men kommer
förhoppningsvis bli det om ca två timmar då vi ska äta.
Jag pratar om lunchmenyer...?

Snart kanske jag får träffa min syster också. Hon ska komma upp till Orsa från Skara
vecka nio då de i Dalarna har sportlov. Själv har jag sportlov vecka tio men åker ner
redan på helgen vecka nio. Vi har inte träffats sen hon flyttade från Orsa i september.
Visserligen brukade vi inte träffas så mycket när hon bodde i Orsa heller, men då fanns
ju chansen att träffas och man tog den aldrig. Det var för nära.

Måste tilägga att kaffet är redan kallt och det har endast varit i min kopp max fem minuter. Vad är det för fel?

70 SKOLADAGAR KVAR och
114 DAGAR KVAR!!


Kommentarer
Postat av: becky

Svar: jaa du jag längtar också tillbaka till skolan, har vart här sen novemberlovet :/ hur lång praktik har du?

2008-02-12 @ 10:39:06
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: Becky

Svar: haha shit då är du bortskämd kan jag säga ;)

2008-02-12 @ 11:24:07
URL: http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0