bara för att jag inte dansar

Och så har två veckor gått. Riktigt fort har det gått.
Min sista dag på Begriplig är här.

Imorse gick jag hit på tjugo minuter! Det brukar vanligtvis ta mig ca trettio minuter, men jag lämnade hemmet tio minuter senare än vanligt så jag spurtade på. Väl här så satt två av medarbetarna här och åt frukost och läste tidningen. Jag joinade dem och nästintill lusläste ÖP. Efter det gick jag till mitt skrivbord där jag nu sitter.
Nyhetsbrevet är klart. Det är bara att publicera och det känns otroligt skönt att det var avklarat innan jag lämnade the building.

Idag har jag en bilfärd på cirkus fyra timmar i en bil till Orsa.
Om jag åker hem på söndag eller måndag morgon är ej i nuläget bestämt. Men det lutar åt måndagmorogn då jag slipper köra i mörker och plus att jag hinner äta frukost med min älskade far som jag inte kommer att träffa under helgen eftersom han och Annika åker till deras stuga i Storfjäten idag(fredag).

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0