Dubbelmusik

Äntligen har min mage blivit mättad.
Min underbara lunch som bestod av räkor, kräftstjärtar, avokado, gurka, sallad, tomat och sparris vad hur god som helst. Tur det för att det blir det till middag ikväll.

Och helt plötsligt snöar det ute. Vad drygt.

Det är två radiosändningar igång. En på min data och en på en annan data. Hos någon som inte ens befinner sig här för tillfället.

Det ska bli obeskrivligt skönt med helg. Men jag kommer nog inte få ta igen min sömn eftersom vi ska ut och åka skoter på lördag(om vädret tillåter.) Då brukar vi vanligtvis ställa klockan på åtta, ligga och dra oss en halvtimme-45 minuter, kliva upp, äta frukost och sen dra iväg vid tio. Men som Min Älskling säger: Man har ju hunnit göra så mycket på den tiden och man sover inte bort hela helgen. Precis.

Och vilket jävla oväder det blev nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0