En helg av träningsvärk

Nu är jag inne på min sista vecka på Begriplig. Och jag måste erkänna att det känns skönt att snart få komma tillbaka till skolan och få ta tag i ämnena igen. Det är ju inte många månader kvar. Rättande sagt: 71 SKOLDAGAR KVAR och 115 KVAR!
Just nu sitter jag och gör ett nyhetsbrev(som jag även gjorde lite förra veckan) men det verkar inte gå framåt så bra.
Imorse klev jag upp klockan 06.00 för att jag och mamma, tillsammans med Liam, skulle gå en promenad innan dagen. medans vi gick sa jag till mig själv att jag inte skulle ha kommit på denna dumma idé. Utan jag skulle hellre ha stannat hemma och sova lite mer. Men efteråt kändes det bara prima.

Jag har träningsvärk i exakt hela kroppen(förutom i huvudet och vaderna, till och med halsen har träningsvärk) och det är inte för min lilla promenad på morgonkvisten utan för att jag i helgen har åkt skoter, och jag körde själv. Det var första gången jag körde själv, en riktig tur. Innan när vi har varit ut har jag suttit bakom Fredrik och har inte alls förstått vad han har pratat om när han har sagt att han har träninsvärk. Men nu förstår även jag. Men fy fan vad kul det var. Till påsken ska vi till Storsjökapell ett gäng och jag hopaps att jag får köra en egen skoter då också. Bara det finns någon som jag kan låna från Polaris. Annars får Fredrik snälls skjutsa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0