Handlat, spenderat och slösat

På lunchen gick jag och köpte lite grejer till mina naglar för att få någon ordning på dem.
Efter att ha sett Sandras naglar som avr så fina kände jag att jag också vill göra någonting.
Jag vet, jag vet..det är lite väl men ändå. Naglarna presenterar ju händerna och händerna presenterar mig(är jag måste skaka hand) så då kan jag ju ha fina naglar. Det var ingen förmögenhet jag la ner, utan jag kom billigt undan. Så efter Jocks ikväll så blir det lite putsning och lackning.
Jag införskaffade även en kalender till min älskling eftersom han behöver en ny. Jag erbjöd mig eftersom han sa att han aldrig kommer iväg. Jag har även fixat två pärmar till han, som jag slipper betala för eftersom min mor ska hämta två från hennes jobb.
Några nya träningskläder blev det inte. Det var konstigt material på alla byxor och fula färger(ful och ful. Allt var svart vilket jag visserligen vill ha) och ingen snygg design. Jag hittade ett par men det var någon gråblå och jag vill ha svarta sådana:) 

Vad blir det för mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0