Jag tränar i klänningar

Återigen har jag varit dum och tabbat mig.
Jag köpte en tröja som jag skulle ha till träning. Det är en svart hederlig tröja med korta ärmar. Jag håller upp träjan och ser att den kan ju knappast bli för liten. Lite stor men hellre det. 100 kr lägger jag ut på tröjfan. Jag kommer hem, äter min middag och fixar naglarna tills det blir dags att bege sig till Jocks. Tröjan plockas upp från påsen och åker på min kropp. Men va fan? är det en jävla klänning jag har köpt eller?
Den är hur lång som helst. Inte långt i från att nudda knäna.
Så går det om man inte testar kläder innan man köper. och dumma jag rev av lappen innan jag tog på mig den.

ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0