Kras kras

Jag har egentligen sovmorgon till halv två idag, men halv åtta var jag uppe.
Så istället för att ligga på latsidan har jag varit nere på Jocks och tränat. Då kan jag med gott samvete hoppa över träning ikväll om jag vill.

Igår fick jag reda på att jag och älskling inte alls kan vara med varandra på sportlovet. Han ska till USA med SnR. Det var först bestämt att han inte skulle med men sen kunde inte en person som skulle med, så Fredrik fick ta hans plats, betald och allt. Så det är ju klart att han ska åka. Så istället får jag vara där nere själv, men ska nog kanske följa med upp till Storfjäten om pappa ska dit.

Annars har jag tänkt pyssla lite hemma hos älskling. Bland annat har han en byrå som jag och han vill ha bort. Och en jävla spegel som inte alls är kompis med mig. Den ska definitivt bort. Jag har en spegelvägg som bara ligger och skräpar hos pappa som jag ska sätta upp istället.

Kommentarer
Postat av: c

stanna hemma på sportlovet;)

2008-02-21 @ 15:03:55
Postat av: Stephanie

Nej, ska ska ändå åka ner.

2008-02-21 @ 17:25:37
URL: http://WestS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0