Kryptonite

Nu har jag gjort en totalstädning av mitt rum.
Jag skäms över att säga att jag inte vet när jag senast damsög mitt rum. Och det behövdes kan jag tillägga.
Men nu är det städat och fint tills jag åker bort på fredag. Att komma hem till ett städat rum, eller lägenhet, efter en semester är bland det härligaste som finns.
Fyra parfymer har jag kastat. Visserligen var det små flaskor men ändå. Nu har jag enbart fyra kvar, varav en är två sprut från slut, och den andra är ett litet prov av Kate Moss parfym.

Enligt klockan hinner det inte bli en träning på Jocks för min del innan skolan börjar. Och inte heller efter eftersom jag ska sitta i sek. på herrmatchen. Men där tjänar jag 100 kr(plus 150 till av Hanna som sen ska vidare ner till Orsa) och det gör jag inte på Jocks. Där förlorar jag enbart 369 kr/månaden. Men istället får jag motion.

Imorgon blir en härlig bakdag för min del. Jag kommer inte att få smaka av det själv utan det ska IBAB ha till sin resa ner till Orsa på torsdag. Tre sorters kakor/tårtor ska jag baka:
Chokladtårta med tryffel
Vit kladdchokladtårta-
att dö för
Kärleksmums/mockarutor- Jag hittade ett recept som jag tror kommer att slå alla jävla tårtor och kakor jag har ätit.
Sen har jag även erbjudit mig att baka tills Micke åker upp till Duved som han kan bjuda sina gäster på.
Bara att innse: Jag älskar att baka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag smått av en kändis som blev nämnd här, yeey

2008-02-26 @ 12:22:24
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0