Nattväktarna och Vattenmelonen

Marian Keyes har skrivit så många bra böcker. De är intressanta och det kan hända att man känner igen sig själv ibland. Hon skriver väldigt roligt med många bra uttryck. Jag rekommenderar att läsa hennes böcker. Här är några av dem.




Ken Follett är en annan som skriver spännande böcker som du inte vill lägga ifrån dig. Boken Nattväktarna är bland de bästa jag har läst. Den är så spännande och hemsk att jag ibland nästan blev rädd..AV EN BOK! Bara det säger ju hur han skriver!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Gör så! Gillar också Marian Keyes hon är nog min favoritförfattare! Ha en bra dag!

2008-02-01 @ 15:42:08
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0