Radion spelar ingen bra musik.

Det är så kul att titta ut genom fönstret på Begripligs kontor. Det är mycket folk och rörelse på stortorget.
Och öltältet ser ut att innehålla en hel del människor som mättar sina magar med någonting gott och varmt.
Själv fick jag äta en omelett som mamma gjorde igår. Och den var också helt OK.

Jag måste säga att jag längtar till påsklovet då vi ska till Storsjökapell. Jag har skyhöga förväntingar på helgen
och hoppas att det ska bli kul. Och det vet jag att det kommer att bli. Det är trevliga människor som ska dit, och
så jag:)

Kommentarer
Postat av: Stine

ja det är lite jobbigt, men när man märker resultat så är det kul.. man kan även prova med peeling duschcreme, så går de lite fortare.. kram och lycka till i duschen :P

2008-02-11 @ 14:20:03
URL: http://stinelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0