Tåg, APU och inget mer.

Just nu sitter jag på Begriplig. För tillfället gör jag inte mycket, men jag har fått varit med på ett möte de hade klockan tio. Jag har fått ett eget skrivbord(eller hon som sitter här är borta så jag får sitta här) och jag har en fin utsikt över stortorget så jag kan se allt som pågår.

I går fick jag köra tåg! Och det är då inte alla som får göra det kan jag tillägga. Och det var inte heller svårt. Som att cykla ungefär...kan man säga..

Hungrig börjar jag bli men jag ska använda min lunch till att göra några ärenden. Nya träningskläder ska jag försöka inhandla eftersom jag har inga jag riktigt känner mig bekväm i. Jag fick ju ett presentkort på Intersport av min älskade som jag tänkte utnyttja. Perfecto.

Jag har åkt skoter i helgen och jag tycker det är jätte kul. Nya skor köpte jag också eftersom de jag hade förra gången jag följde med ut höll på att förfrysa mina fötter. Men inte dessa nya skor. De är varma och sköna..Och snygga. Jag hoppas att vi kan göra en till långtur nästa helg om jag åker ner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0