Vit eller svart?

Det måste egentligen bara se löjligt ut när jag kommer in här och sätter mig.
Alla lär ju bara undra vad jag gör här egentligen.
På APU ska jag ju göra det som de andra gör. Istället sitter jag och surfar runt på internet.
Men nu har jag varit och köpt en ny skrivbok samt en penna så jag tänkte använda tiden till att skriva hemskrivningen som vi har fått på historian. Ämnet är Folkmord och brott mot mänskligheten.
Men på tal om ny skrivbok. Det tog mig nästan fem minuter att bestäma över vilken skrivbok jag ville ha. Ville jag ha den svarta eller den vita? Den vita hade ett hårt plast över sig vilket betyder att sidorna inte viker sig lika lätt. Den svarta hade inte det. Men det svarta var snyggare och hade dessutom ränder på båda sidor. Den vita har ränder på ena och blanka på den andra. Jag bestämde mig för att linjer på båda sidor skulle bli valet. Men av någon anledning, som jag kom på nu, valde jag den vita med linjer på en sida. Vad dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0