Tillägnad några andra

Min stvmor Annika sa precis att hon läser min blogg. Nu känns det viktigt att skriva bra och korrekt. Vad jobbigt det blev...
Häromnatten drömde jag om Hanna och att vi var på basketmatch. Hon skulle inte sitta i sek, och inte heller jag. Hon hade klippt av håret till höronen och färgat blont. Så Hanna, har du någonsin den funderingen kan jag tala om för dig att du passar inte i det. 

Just nu sitter jag på¨Höglunda hos pappa och Annika. Vi ska äta grillat i ett skapligt fint väder. Men jag är inte speciellt hungrig då jag åt en stadig frukost i Skara och en fet lunch i Filipstad.

Kommentarer
Postat av: jannica

fin blogg du har , tyck till vem som bär den bäst på min blogg!

2008-05-24 @ 19:51:45
URL: http://goldenrain.blogg.se
Postat av: hanna

vad säger du om jag säger att jag klippt mig så? verkar som du tycker det var ett misstag isf. haha

vi måste hänga innan du drar!!

2008-05-25 @ 18:36:44
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0