90210 VS. Beverly Hills 90201

Vad jävla besviken jag blev i går av 90210. Jag växte mer eller mindre upp med Beverly Hills 90210. Det var min favoritserie och jag tycker forfarande att den är helt underbar. varje dag sitter jag bänkad, om jag kan, framför TV400 för att kolla serien. Men igår hade nya Beverly Hills premiär och det var så dåligt. Det var så dåligt att jag beslöt mig för att istället lösa korsord. Men serien var på undertiden jag gjorde det och enda gången jag kände att jag måste kolla var när Brenda och Kelly träffas. Jag vet att när jag var liten/mindre tyckte jag att Brenda var så fin och allt och jag vart ledsen när hon lämnade serien.

Sophie B. Hawkins- Damn, I wish I was your lover







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0