Boss, akut och nytt jobb

Jag kanske kommer in i en ny period nu igen då jag känner att skriva här känns som det mest roligaste jag kan göra.
Men det är enbart Isabelle som är anledningen till varför jag skriver nu. I alla fall någon som kollar.

Ja, till er som inte vet: 

  • Jag och Fredrik har skaffat en hund. Han är nu 13 veckor och heter Boss. Världens coolaste hund. Han sover mellan (hm!) mig och Fredrik om nätterna och gärna under täcket. Det är en riktig knähund och gillar att sova i famnen. Samt att tugga på MINA strumor, men inte Fredriks. Jag antar att mina har en bättre smak.
  • Jag har ett nytt jobb på Citykiosken. Ja hörs ju själv, vi säljer tobak med mera men främst ATG och svenska spel. City är det enda stället i Mora-Orsa som har Livespel på hästar vilket är stressigt ibland. Igår jobbade jag för örsta gången en lördag. Kan inte påstå att jag längtar. Det var konstant kö mellan halv elva och två.
  • Jag kanske är miljonär eftersom att mitt nya jobb har gjort att jag har köpt en HarryBoy för första gången. Jag har ännu inte kollat den men jag känner på mig att det är klirr i kassan.
  • För tre-fyra veckor sen hade jag mitt första besök på akuten. Hade enorma magsmärtor på natten vilket gjorde att jag inte kunde sova. Senare på förmiddagen åker jag in till akuten och blir kvar i flera timmar. Det enda jag fick som svar var: Det kan vara blindtarmen men vi vet inte säkert. Vill du ligga kvar över natten så tar vi fler prover imorgon bitti eller vill du åka hem och komma tillbaka om det håller i sig? Givetvis åkte jag hem och återvände INTE!

Det är det jag kan komma på nu som är nytt. Tjing tjing din gamla pastej.

Boss för några veckor sen. Han är lite större nu.
Lånad bild av förra ägarna


Kommentarer
Postat av: bela

goooooosh så söööööt.

2008-11-13 @ 19:50:10
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: cikko

sjukt skön dawg :)

2008-11-16 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0