Jag ser det snöar. DET VAR VÄL ROLIGT HURRA!

 Vet ni vad jag lyssnar på just nu? Spice Girls- Viva forever. Det är en väldigt fin låt. Lyssna.
Idag ligger jag inte på topp. Men klockan ställde jag på nio för att vara skapligt pigg och alert när min morbror och moster kom och hälsade på. De hade med sig ett par jättefina örhängen till mig som en mycket sen studenten present.
Fredrik har åkt iväg också. Han och Mattias har åkt ner till Stockholm för diverse möten. De skulle egentligen åka imorgon men de skulle även förbi in i Leksand och kolla till lite grejer. Så. Återigen en ensam söndag. Eller återigen ensam söndag. Vi får aldrig spendera söndagar tillsammans. Antingen jobbar jag eller så gör han någon annat.
Istället får jag och Boss mysa tillsammans. Han ligger just nu och sover i mitt knä. Men jag tror inte att han tycker om tangentljudet, för han stirrar väldigt irriterat emellanåt.
Isabelle fick för sig att steka hamburgare med kokt ägg. Personligen tror jag inte att det passar särskilt bra ihop. Stekt hamburgare och stekt ägg däremot passar utmärkt. Kanske jag ska gå ner i köket och kolla till så det blir rätt och riktigt.
So Long Fellas





















Lite bilder från förra året tagna i Östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0