Skoterköp


Så ser min ut!
Egen bild kommer att komma upp inom kort.

Jag har just gjort det jag aldrig trodde jag skulle göra. Köpt mig en egen skoter! Polaris RMK 600 HO 08.Den är grymt snygg, och den är asskön att köra. Till det har jag även köpt en ny hjälm så jag slipper låna Fredriks. Förra vintern var då jag började åka. Hade aldrig kört en skoter i hela mitt liv och då är jag ändå född och uppvuxen på två olika ställen som skoter brukar köras. Men allt detta tack vare Fredrik. Det är kul. Så jävla apkul! Kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tills det kommer fin pudersnö och få åka ut. ta med sig hemagjora snickers, kexchoklad och monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0