En kris

Men tänk att solen kunde titta fram ialla fall.  Det betyder att det är stekhett i sovrummet eftersom solen ligger på där hela morgonen. Jag ska göra ett försök i att hitta snygga träpersienner, men jag är inte villig att betala över tusen kronor för en träpersienn. Nej. Förhoppningsvis har Ikea billiga och fina. Grejen är att jag är kräsen. De ska matcha sängen. Sån är jag.

Mina ögonbryn ser ut att höra hemma på slottet hos greven. Hur jag än gör. Men så länge jag inte har rygghår med en diameter på 8 cm och en mustach som fastnar mellan tänderna varje gång jag ler så får jag väl vara glad.
Nu blir det mer Sex and the city, sen ska jag ut och klippa gräsmattan.

Sing a long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0