Ödet?

Igår när jag var på Ica Maxi lade jag märke till en man och hans fru. Speciellt mannen. Han bar en tröja där det stod brandchef.  Idag på AMS hemsida är det en annons om att räddningstjänsten i Mora söker en ny brandchef. Jag tyckte det var lite konstigt. Varför lade jag märke till just han? Och idag är det en annons på hans tjänst. Ett tecken? Ett tecken på att jag ska söka hans tjänst? Men det finns ett litet problem...Jag är inte ens brandman(kvinna). Jag kanske ska ta en kurs, utbilda mig till det. Jag kanske skulle göra supersucce och bli känd världen över som världens bästa brandman(kvinna)? Få åka på stora träffar och träffa all världens brandchefer som rycker i mig och säger: KOM TILL OSS!! VI BEHÖVER DIG!

Och sen la jag ner den tanken, funderingen, förhoppningen och drömmen.
  


Ur filmen Ladder 49. SE DEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha:P

2008-09-05 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0