Oh yes Mr Big

Jag har aldrig förstått vad min syster har menat när hon har påstått att Mr Big i SATC är charmig. Men nu gör jag det. Har precis sett sista avsnittet av serien och jag vill bara ha mer. Mer och mer. Och John var ju ett passande namn på Mr Big.      Mr John Big.
Idag kanske min egna prins charming kommer hem tidigare än vanligt. Han har arbetat in en del tid under veckan för att kunna komma ifrån tidigare. Men om jag känner han rätt så kommer han jobba kvar till fyra ändå. Hans linje till arbetsnarkoman är hårfin.
Själv så ska jag dammsuga och torka golven. Vilket jag gjorde i tisdags. Men montören som var här igår och ordnande TV(finally) åt oss valde att gå med skorna på.

Kommentarer
Postat av: syrran

han är sjukt charmig.

det är bara carrie som har problem.

2008-09-13 @ 15:40:02
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-13 @ 15:45:50
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0