12 saker

Min syster gjorde ett lite roligt inlägg: 12 saker du inte visste om mig. Jag vart sugen på att göra en egen. Grejen är att jag bara kom på 7 saker som skulle vara intressanta. Jag får lägga till om jag kommer på fler.

1. Varje gång jag dammsuger sparkar jag coh skriker på min dammsugare för att jag tycker det är världens dummaste påhitt. Den fastnar i, ramlar omkull, och är tung att dra runt på, samt att den låter.
2. När jag var mindre skrev jag ett diplom till mig själv där det stod att WNBA(Womens National Basketball Association) tackade av mig för en underbar speltid., och jag vart utnämn till bästa basketspelaren någonsin.
3. Jag avskyr att bli blöt om tröjärmen. Känslan av att vara blöt får mig att vilja springa efter en sax och klippa sönder tröjan. Kasta den på backen, bränna upp den och dumpa askan i en sjö och hoppas att sjön dunstar.
4. Jag har alltid trott att jag har varit odödlig, och jag tror det fortfarande. Jag tror att jag skulle i stort sett överleva allt.
5. Mina fötter har en konstant temperatur på -10 grader. De är alltid kalla.
6. Jag drömmer ofta om min tid i USA. Hur jag åker tillbaka och ska hälsa på. Jag träffar alla förutom Judy, den sista jag bodde hos, och den jag saknar mest.
7. Jag skulle vilja bli ambulansförare, kardiolog eller neurolog.


Kommentarer
Postat av: bela

Jag skulle vilja bli ambulansförare, kardiolog eller neurolog. ???



är texten bättre nu förresten?

2009-02-04 @ 15:09:36
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ambulansförare är nånting jag har drömt om att bli i hela mitt liv. (:

2009-02-04 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0