Jag torkar sprit på morgonen, andra dricker kaffe

Idag ska jag äntligen åka in och köpa en USBkabel till kameran. Eftersom jag jobbar på Konsum har jag även blivit medlem. Så igår fick jag en massa rabatter på olika ställen, bland annat på Expert. Perfekt att använda den rabatten till en sladd som inom kort kommer att vara avbiten.
Idag på morgonkvisten har jag torkat sprit i köket. Vi har ett spritförråd ovanpå kylskåpet. Imorse när jag gick förbi och skulle kolla graderna ute for en i backen, och glas och massor av alkohol låg på golvet. Vilken jävla underbar start på morgonen. Det är just sånt här som får en att älska allt och alla. Sen är det kanske dags att skära ner på chokladen om det sker sådana olyckor bara för att jag går på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0