Men just ja, jag måste akta mig

Det är ju Fredagen den 13:e. Alltså har jag inte otur. Hade jag haft det hade jag märkt det under min timme av vakenhet.

Igår på Expert försökte hon som jobbar där lura mig. Det hela börjar med att jag går in i affären och tittat på en massa olika sladdar. Då kommer en man fram till mig som jag antar jobbar där och säger: Nå? Jag tittar på han och känner: Aha är det så man bemöter kunder? jag frågar om en sladd som jag ska ha till kameran och som jag ska sätta i datan. Han ropar på sin andra medarbetare, som försökte lura mig, och frågade henne: Kan du någonting om någon kabel som man sätter mellan en kamera och en tvättmaskin? Va fan är det för fel på han... Jag berättar för henne vilken kamera jag har och hon går bort till hyllan bakom kassan och tar fram någonting som kostar 400 kronor. Hon berättar att det här är det enda som fungerar. Inte chans sa jag. Jag har köpt en förut och den gav jag max 100 kronor för, så det stämmer inte. Då lägger hon bort den superdyra prylen hon försökt lura på mig och sen går och tar fram en annan sladd och säger, ja det finns ju den här, men det funkar inte till alla, och den kostar 99 kr. Jag tittar på den och den är det. När jag sen ska betala den blir hon inte mer glad för att jag drar fram rabatten på femtio kronor heller.
Vad har Stephanie lärt sig av det här? Hon går aldrig in på "expert" i Mora igen. Sådana jävla inkompetenta idioter klarar hon sig alldeles utmärkt utan.

Ha, men jag kan nu lägga in bilder igen!

Kommentarer
Postat av: bela

hahahaha. mellan en kamwera och tvättmaskin? :D

men carinas pappa olle jobbar ju där. han är schysst!

2009-02-13 @ 11:53:32
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var säkert han också, dum var han ialla fall.

2009-02-16 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0