Otacksam hund

Min enda lediga dag och jag ska jobba. Dock bara fyra timmar.
Idag var jag och Boss in till Mora och kollade. Jag köpte tre tennisbollar, en borste och ett piggsvin till Boss. Piggsvinet var naturligtvis av gummi, men den grymtade och lät precis som ett piggsvin gör. Boss var inte så imponerad tror jag. Han har knappt tittat åt den. Däremot köpte jag för några dagar sen en gummiboll med ett smileyface på. En skrikrosa skrikande sak. Den tyckte han om. Han har bitit sönder den till molekyler. Så han skiter rosa plastbitar.

Det har kommit mycket snö, och eftersom jag är ledig i helgen och det var länge sen vi åkte skoter så ska vi ut i helgen. De kommer antagligen att ringa och fråga om jag akn jobba, men en lördag borde jag väl få ledigt?

In and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0