Rubrik

Jag får mer och mer jobb på Konsum vilket är gött.
Nyår var så där. Jag fick presenter av folk jag inte rodde jag skulle få och de sjöng två gånger för mig. Det var väldigt kul.
Dock stängdes festen klockan halv två så vi gick hem till Malin där vi satt till halv fem på morgonen. Janne sov över hos oss och dagen efter låg vi alla tre nere på vårat köksgolv, det har golvvärme. Jag var inte direkt bakfull för jag drack inte så mycket. Men jag var trött eftersom det var lite sömn.
I helgen är jag hemma själv med Boss. Fredrik har åkt på lumparträff på en båt till Åland tror jag.

Förresten ska jag lägga in bilder från nyår, lite senare idag.


Kommentarer
Postat av: bela

jahaa... och mer då? skriv lite då, människa.

2009-01-13 @ 11:34:42
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0