Working class hero

..är låten jag lyssnar på just nu. Men jag lyssnar på Green days version vilket jag tycker är lite bättre.

Jag skulle lägga upp bilder men som med allting annat så är den sönder pga Boss. Han äter sladdar. Min nya telefon har jag inte fått en. Jag fick den dumma ursäkten att POSTEN har sysslat med precis allting annat än att leverera post. Kan det inte vara så att de som jag har beställt telefonen av inte har skickat någon beställning?

Idag jobbar jag mellan 12-2015. Långt pass men jag fick ju sova länge imorse. Eller länge, Boss igen. Han väcker mig, när Fredrik åker vill han upp. Så han skäller, morrar och biter på mig tills jag kliver upp. Farmor var hundvakt igår och när jag kom och hämtade han vid 1830 såg hon helt färdig ut. Han hade tydligen varit en pain in the ass.

På lördag ska jag och Fredrik till bowlingen. Mattias och Elena har bjudit med oss på mat och bowling. Det blir kul, förhoppningsvis. På sätt och vis hoppas jag att ingen vill att jag jobbar för dem på söndag. Jag kan ju inte tacka nej för det är för bra betalt. Men då kan jag inte slappna av på lördag.

aja, jag ska fixa en kabel så jag kan lägga in bilder från nyår.

G'night


Kommentarer
Postat av: bela

hahahaha, först när jag läste att du skulle fixa en kabel var jag för snabb med att läsa att trodde att du menade "lägga en kabel", alltså bajsa.

så jag tänkte; fan, inte likt syrran att vara så öppen..

2009-01-15 @ 13:02:25
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: stephanie

haha, hm.

2009-01-16 @ 21:35:54
URL: http://wests.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0