Mer kul

Nu har vi äntligen lagt ner jordvärme, men jag kan säga att jag börjar komma in på andra tankar. Det ser för nödjävligt ut på våran gård. Ingen gräsmatta utan vi har en åker. Men efter denna helg så ska det bli gräsmatta. Janne ska bara gräva klart det sista sen ska vi så. Men jobbigast av allt är kostnaderna. Kantsten är inte billigt.

Imorgon följer jag med Fredrik till STHLM för att gå på maskinmässa. Jag är inte speciellt intresserad men det är skönt att åka på en "utflykt". Jag får väl göra som Annika, Fredriks mamma, sa: Gå äta en korv eller nått. Men om jag har förstått det hela rätt så kommer det att ta några timmar där och då kan det bli en hel del korv. Jag har ju Boss med mig så vi får väl gå runt och lukta korv tillsammans.

In and out!


Kommentarer
Postat av: BELA

haha, fan vad lam han ser ut där.

nu har jag kagt upp bilden på dig iaf.

2009-05-15 @ 10:48:20
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0